Mayat dilipat dalam beg kembara

⊆ 5:57 AM by Azam | ˜ 0 comments »





Oleh NASRI JAMALUDIN
mohdnasri.jamaludin@kosmo.com.my

ANGGOTA polis mengangkat mayat Malina yang ditemui dalam sebuah beg kembara di rumahnya di Kampung MIC, Ulu Tiram, Johor Bahru semalam.

JOHOR BAHRU - Misteri kehilangan seorang wanita bisu sejak Ahad lalu terungkai dengan penemuan mayatnya yang ditemui di dalam beg kembara milik keluarganya yang disorok di bawah sinki dapur rumahnya semalam.

Mayat K. Malina (gambar), 47, ditemui dalam keadaan separuh badan berlipat dua, tangan diikat menggunakan kabel telefon dengan muka menghadap ke bawah dalam beg tersebut di rumahnya di Kampung MIC, Ulu Tiram di sini kira-kira 7.30 pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Seri Alam, Supritendan Roslan Zainuddin berkata, mangsa sebelum itu dilaporkan hilang oleh keluarganya kira-kira pukul 11 pagi kelmarin.

"Sepasukan polis bersama Unit Anjing Pengesan (K9) telah mencari di sekeliling rumah mangsa termasuk kawasan semak, bagaimanapun mangsa hanya berjaya ditemui pagi semalam.

"Mangsa yang merupakan suri rumah tinggal bersama suami, dua anaknya serta tiga cucu di kawasan perumahan setinggan berkenaan," katanya ketika dihubungi semalam.

Roslan menambah, mayat mangsa juga lengkap berpakaian dan terdapat beberapa kesan tompokan darah.


0 Responses to Mayat dilipat dalam beg kembara

= Leave a Reply